Wednesday, August 27, 2008

hahahay

gahapon gisapot ko after sa work nag uli ko na wala jud tawon sa mood.. ambot lng pud ngano.. basta wala lang ko sa mood.. hahahayyy..mga dili maayo man gud ang ako maisip.toinks!. nag pray na lang jud ko kay LORD na mawala to na feeling.. it took me 4 hours na cge kunot ang nawong pati ako mga boardmates na tingala.. nyahahahaha... feeling nila nag drama lang ko..pero karun ok na ko kay wala koy urgent tasks.. hehehe.. cge algn net2x w/ my bibo student assistant..

ay unsahay ma bad trip diay ko sa mga tao na dili kabalo mag pasalamat or mo appreciate.. hahahay,.. bad attitude ni na dapat nako ma get over..dba?

wala lang.. wala lang jud ko lingaw diay karun.. balik2x lang ang music na gina pa tug2x sa bayot dria ay! hehehe.. broken hearted man gud daw kuno xa.. ma apil na lang pud ta ani ka broken.. hahahah

hahahayyy.. mao jud cguro nang gugma..gugma.. gugma...

i'm afraid of taking chances pa..gosh! grrrrrrrr....

mingaw ko now.. mingaw ko sa akong mga kapamilya...hapit na mo abot c mother..manaba na pud ko! huhuhuhu.. ok lang lami jud basta mama ang mag serve sa imoha dba? ay ui! gimingaw na jud nuon ko... hahahay.. cge till here..

1 comment:

Denxioz said...

d p k ana maka relax ka panagsa. :D

And why are you scared to take a chance? ;)